Sydneys blogg

Pokémon i regnet

Kategori: Pokémon Go

Hej!!

Idag -precis som jag skrev innan- så gick mamma, pappa och jag och tog Pokégym. Vi gick till turtles först. Sedan gick vi ner till gymmet vid kossorna, men då vi slogs där så började det hagla eller regna, jag vet inte riktigt.. Sedan skulle vi åka hem. Pappa hade som tur var tagit bilen till kossornagymmet. Vi åkte hemmåt, men jag blev övertalad att åka till ett annat gym man nådde från bilen. Jag gjorde det. Men när vi skulle till bilen, vi sprang då (mamma och jag) och det regnade ju. Vi skrattade massor men sedan slängde jag upp och igen dörren så vi kunde åka så snabbt som möjligt. Jag tog bilder, för vi stod under tak en stund. Så här är lite bilder!
Kaninisar hoppar och latar sig
Stod under tak, här regnar det jättemycket!
Jag står och kollar på skorna och regnet.
Usch, hårt regn jobbigt
Här har en hård regnskur tagit slut, snart börjar en ny.
Mammas blöta hår
 Mina blöta mjukisbyxor efter att ha sprungit i regn...
Detta var alla bilder jag ville ha med, så tack att du läst så ses vi snart igen.
♥Bye♥
 
 
 
//Sydney
Kommentera inlägget här: