Sydneys blogg

19:e Juni

Kategori: Rolig information

Hej!!

Igår var det den 19:e Juni, även min födelsedag!! Vi åkte till stallet för att jag och Sheena skulle rida privatlektioner!! Jag fick Rolo och Sheena fick Yellow. Vi blev glada och skötte om de och jag flätade en fläta i Rolos svans!! Sedan när jag hade min lektion så red vi till kamratpaddocken i skogen. Vi tränade på att fatta galopp och så. När jag red in på ena volten så tittade Rolo mot skogen, då tittade jag dit för jag blev nyfiken över det. Då såg jag att han kollade mot ett litet rådjur!! Den var liten, hade inte fått prickar och den var ensam så jag undrade varför, men tänkte inte mer på det. När vi red tillbaka tyckte Rolo att någonting kliade i svansen, han höll på så jag nästan ramlade av (Det var typ en fluga vid svansen så han höjde  och sänkte rumpan). Sen hämtade pappa oss. Vi öppnade presenter efter att alla 3 dushat. 
Mina presenter var:
  • Boken glassvärdet av Victoria Aveyard
  • Min hästs bästa del 5
  • Star Shine Legasy Del 4 Dark cores mörka gåta
  • Star Stable Höstryttaren
  • Star Stable vinterryttaren
  • Legendböckerna av Marie Lu
  • En sommarspecial från tidningen MinHäst
  • En fin tröja med en häst på
Jag blev jätteglad för dessa presenter men hade även önskat mig:
  • Boken Rosensällskapet av Marie Lu
  • Star Stable Vårryttaren
  • Star Stable Sommarryttaren
Tack för att jag fick världens bästa födelsedag!!
 
 
//Sydney

KOMMENTARER:

  • Anneli%25252525252525252525252525252525252520Blomgren säger:
    2017-06-21 | 16:54:24

    Vad roligt att du är nöjd med din födelsedag. Vi önskade att vi hade kunnat vara med och fira dig. Jätte många pussar och kramar till dig från mormor och morfar. Vi saknar dig och Sheena.💖

    Svar: Jag saknar dig med!!
    sydneyparo.blogg.se

Kommentera inlägget här: