Sydneys blogg

10 år, det blir stressigt att vara jag

Kategori: Övrigt

Hej halloj unicörns!

Som ni vet är jag endast 10 år och har det galet stressigt ibland, så här är anledningarna
  • Jag rider tisdagar och är framme dålig tid enligt mamma
  • Jag måste överleva i skolan, jag ramlar ofta...
  • Jag har en underbar men aningen lite galen familj ;P
  • Jag försöker blogga varje dag.
Här ovan har ni svaren, och jag måste nog sluta nu.
Men vi måste komma på en sak, vad ska jag kalla följare? När jag säger hej ska det typ stå:
Hej följare! eller något annat? Skriv gärna förslag i kommentarerna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//Sydney

KOMMENTARER:

  • Anneli%252525252520Blomgren säger:
    2017-02-01 | 17:04:52

    Hm, vad gör du då du ramlar ofta? Leker ni jaga, eller vad då?
    Kram på dig

    Svar: Nej, jag är ganska klumpig...
    //Sydney
    sydneyparo.blogg.se

  • Anneli%25252525252520Blomgren säger:
    2017-02-06 | 17:32:47

    Inte tycker jag att du är klumpig
    Kram

    Svar: Näe, men jag är klumpig ibland...
    sydneyparo.blogg.se

Kommentera inlägget här: