Sydneys blogg

Naturhistoriska muséet

Kategori: Allmänt

Hej. Idag har jag varit på Naturhistoriska muséet och jag har förstås bett mamma att fixa några bilder till min blogg för att jag ville det. Hon har fixat en massa bilder med t.ex lejon zebror och fölungar så jag ska visa dem här i blogginlägget med en massa olika djur :-). Så bilderna finns nu här nedanför texten här. (Alla bilder är på uppstoppade djur)
 
 
Bild på lejon.
 
 
Bild med mig och föl.
 
 
Bild med Sheena och tigrar.
 
 
Bild med mig och lejonungar och deras föräldrar.
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jonas Paro säger:
    2014-10-28 | 22:38:47

    Kul att se bilder från er trevliga dag, jag hade gärna varit med er, men vi får åka dit fler gånger, eller hur? Naturhistoriska muséet är ju jätteintressant (och sen var säkert fikat ni hade med er jättegott också).

    Svar: Ja fikat var gott och ja vi ska åka dit fler gånger (med dig).
    sydneyparo.blogg.se

  • Anneli Blomgren säger:
    2014-10-29 | 07:13:42

    Fina bilder, hoppas att ni hade roligt.
    Kram

    Svar: Ja det hade vi tack för den fina kommentaren mormor :-).
    sydneyparo.blogg.se

  • Ida.björkenfors säger:
    2014-10-30 | 18:57:34
    Bloggadress: http://sydneyparo.blogg.se

    Har också varit där det är jättekul

    Svar: Ja, jag håller med.
    sydneyparo.blogg.se

Kommentera inlägget här: