Sydneys blogg

Respons

Kategori: Övrigt

Hej alla härliga ernhörningar!

Om ni tagit er tid att läsa mitt förra inlägg (Sagan om Trollet, en ponny som inte liknar andra 14-15) skulle kunna ge mig responsen jag behöver för att bli en stor bloggare! Det är en av mina drömmar, resten finns härunder:
  • Träffa Malin Baryard Johnson, min idol.
  • Bli en jättekänd ryttare som får tävla i U.S.A!
  • Föda upp hästar.
  • Bli en av sveriges/världens största bloggare.
Men för att bli något av det, måste JUST DU ge mig respons i kommentarerna, i utbyte får ni längre inlägg!
TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ!












//Sydney

KOMMENTARER:

  • Anneli%2525252520Blomgren säger:
    2017-01-30 | 16:41:56

    Jag läste förra inlägget, tycker att det var bra skrivet.
    Kram på dig från mormor

    Svar: Tack
    sydneyparo.blogg.se

Kommentera inlägget här: