Sydneys blogg

Event med CM!

Kategori: Clever Mules

Hääjjsan!

Som ni ser att det står så är det ett event snart! Det är klockan 18:00 som jag ska vara inloggad på SSO och ha ett event med Clever Mules! Jag hoppas det blir ett roligt event eftersom vi ska levla! Jag ska levla Drakis (Dragonwarrior min nya frieser) som är i level 4 och det ska bli jättekul! Ledaren för eventet är Nico! Om jag har tid och ork så kommer jag lägga ut ett inlägg med fakta om alla i CM! Då kommer det vara med namn i SSO, länk till instagram om de har det och så kommer det stå deras smeknamn och liknande! Men det kommer ta lång tid så jag kommer nog lägga ut det om några dagar (om jag orkar med detta) och ni får tåla er! Men kom ihåg! Om ni vill få mer info om klubben så klicka här! Och om man vill komma till klubben insta så klickar du här! Det är den bästa klubben jag varit med i och jag slutar inte om inte Nico upplöser klubben eller om jätteotrevliga personer kommer in!
Tack att du läst enda hit!

Tack och bock!

 
 
 
 
 
 
 
 
//Sydney
Kommentera inlägget här: