Sydneys blogg

Sagan om Trollet, en ponny som inte liknar andra Del 7

Kategori: Serier

-Oj vad fina de är! sa Madde
-Du har helt rätt! sa Madelen
-Jag har blivit världens lyllo! Jag har en häst som kan tölta! sa Madde
-Coolt men nu ska vi bara ha ett litet party med hästarna! sa Carro
-Du har rätt nu har vi lite kul! sa Sandra
-Jag tycker att vi bortsar hästarna rider till skogen och har en riktigt lång långritt! Sa Madelen
-Ok men jag har redan fixat smörgåsarna... Hur många gillar nutella?!? sa Amanda
-Jag! sa de i kör
-Ok mackorna är klara här tolv stycken! sa Amanda
-Yipiiiie!
-Ok nu kör vi barbacka! sa Carro
-Är du säker att du vill ha din födelsedag så? sa Amanda
-Är du galen mamma? Jag vill ju alltid sitta på häst än att leka inomhus! sa Carro bestämt
-Ja det glömde jag lilla tjurgris! sa Amanda
-Hejdå nu sticker vi iväg då! sa Carro
När de ridit riktigt länge så...
-IIIIIIIH!
-Vem var det? sa Sandra
 
 
Vill ni veta vem det var? Missa verkligen inte nästa avsnitt någon gång vid söndag typ...
 
 
 
//Sydney
Kommentera inlägget här: