Sydneys blogg

En sak igår

Kategori: Drakbergsskolan

Hej!
 
Jag ska berätta för er om vad som hände igår. Det var regnit och jag väntade på min lillasyster, när hon kom väntade hon på att få sin mobil och då tittade jag åt vänster där en kille (skriver inte hans namn) höll i sin jacka och drämde den hur hårt som helst mot mitt huvud! Jag kände det då som att jag skulle explodera för det gjorde så ont, men såklart gjorde jag inte det. Caroline som är min systers och killens lärare tog killen därifrån och skällde på honom, sedan kom en annan lärare och tröstade mig, sedan sprang vi jättemycket tills vi var vid Opaltorget där det fanns saft och bullar, sedan sprang vi hela vägen hem. Sheena ville se på film med mig så det gjorde vi, det gjorde ont en stund in på filmen och sedan slutade det, och nu är jag rädd för att han ska göra ännu mer. Jag har blivit utsatt både verbalt (med ord) och fysiskt (alltså slå mig). Han kallade mig dumma saker en gång och en annan gång inne skulle jag gå till Ella och då sa han något dumt (minns inte vad men minns att det var dumt). Men detta berättade jag för Sara och för Ella idag och de blev lite oroliga, jag sa att Sara kunde berätta för sin tvillingsyster Elisa om vad som hade hänt.
 
 
 
Finns inte mer att berätta nu så jag avslutar inlägget med ett hejdå nu!
 

                                   HEJDÅ!!

 
 
/Sydney
Kommentera inlägget här: