Sydneys blogg

Sommar och Raid

Kategori: Pokémon Go

Hallihallå!!

Idag är det ju så bra att jag, mamma och Sheena valde att gå ner till stoneface. Det var nämligen en Raid där, mamma blev inte glad, det var en Venusaur där, fast jag blev glad för jag hade inte den. Vi slogs och vann, tyvärr så fick inte mamma eller Sheena den. Jag fick den. När vi vann fick jag en sak som heter Fast TM, och jag fick 2 Charged TM. TM står för Technical Machine som på svenska är teknisk maskin. Dessa ändrar den snabba och långsamma attacken. För att förklara bättre.
 

Charged TM

Charged TM är om du har en Eggcexutor med attackerna Leaf Blade som snabb attack och SeedBomb som bättre attack. Om du vill byta bort SeedBomb till till exempel Solar Beam så kan du göra det med Charged TM
 

Fast TM

Fast TM är om du har en Snorlax med attacken Lick som snabb attack och BodySlam som bättre. Om du vill byta bort Lick till till exempel ZenHeadbutt så kan du göra det, med Fast TM!
 
Så det var allt för nu!! Tack att du läste men nu ska inte jag hålla dig kvar!! Hejdå!!


//Sydney
Kommentera inlägget här: