Sydneys blogg

Pappa fyller år!!

Kategori: Rolig information

Welcome!! Welcome to this blog!

Halloj!! Idag fyller min pappa Jonas 41 år!! Jag är jätteglad för att han fyller år, även fast han behövde jobba idag (Skit). Nu är iallafall pappis hemma och jag har gett honom ett grattiiiiskort jag gjort själv. Idag ska vi äta den goda rätten nachotallrik (fast födelsedagsmiddagen blir på lördag) och mamma lagar efterrätten rabarberpaj!! Ska bli jättegott!! Nu när jag skrivit klart detta lilla inlägg (Borde det inte heta utlägg förresten?) så kommer jag att skriva till min bok -ni får läsa den om ett långt tag, jag är inte klar ännu, endast prologen är klar.- Och då måste jag säga tack och bock!!!
 
 
 
 
Världens bästa blogg är här nu!! Ska bli mer aktiv lovar!
Baaaaaiiiii!!!
 
 
 
 
 
 
//Sydney
Kommentera inlägget här: