Sydneys blogg

Info om Clever Mules

Kategori: Clever Mules

Hellu!!

Idag tänkte jag berätta för er om alla CMs medlemmar! Så läs på!

Nichole "Nico" Ponyhope Instagram: Ingen just nu
Juni "Jappen" Lightingfall Instagram: SSO_Juni
Juni "Junne" Turtledawn Instagram: Ofc_Junne
Agnes "Agge" Silentgirl Instagram: Agnessilentgirl
Maja "Majsen" Oakgirl Instagram: Maja.Berggren
Selena Lightsong Instagram: Selenalightsong
Alice "Grisen" Diamondlock Instagram: .Alice_Diamondlock
Ester "Essie" Duskstorm Instagram: Esterduskstorm
Alice Nighthope Instagram: Hittar ingen
Izabella Opalhaven Instagram: IzabellaOpalhaven
Zoey "Zoo" Skylove Instagram: Hittar ingen
Alessandra "Sandra" Strawberryblanket Instagram: Alessandra_Strawberryblanket
Victoria Bluewill Instagram: Starstable_Victoria
Luna "Lun" Mountainwater Instagram: Batwolf03
Claudia "Clau" Darkpark Instagram: Sso_Clau
Alice "Ankan" Deeryard Instagram: SydneyochRolo
Här ovanför har ni alla jag hittar som har instagram! Detta har tagit mycket tid att göra detta inlägg och jag ska säga att alla är väldigt trevliga! Jag tycker att CM är den bästa av alla klubbar! Jag hoppas att ni om ni är intresserade även kollar in CMs instagram sida som finns här! Detta blev ett längre inlägg och jag hoppas ni gillar det! Jag tycker ni ska kolla in instagramsidorna som finns i länkarna! Tack och bock!!!




//Sydney
Kommentera inlägget här: