Sydneys blogg

Event med Clever Mules

Kategori: Clever Mules

Hola!
 
Igår 18:00 var jag med på ett event med bästa CM! Jag kan tyvärr inte fixa med bilder eftersom jag inte vet hur jag gör efter jag tagit Print Screen. Men iallafall så var vi vid steves gård och skrittade till Valedalebyn. Sedan red vi till valedalesjön och de andra tävlade utan att säga något. Sedan visste inte Jappiz vart grillplatsen var så jag visade vägen och typ "räddade" eventet haha. Sedan körde vi sanning eller konka och hade kul! Tyvärr så skulle jag äta mat efter det så jag behövde logga ut. Efter det så vet inte jag vad som hände men det kan ni fråga Jappen eller Junne om! Tack för detta roliga event och kom ihåg, att CM är bäst!!
Hoppas ni tyckte detta var intressant! Om ni tyckte det får ni gärna lika och komentera och prenumerera på mig i bloglovin! Tack att du läste detta!!
 
 


TACK OCH BOCK!!

 
 
 
 
 
 
 
//Sydney
Kommentera inlägget här: