Sydneys blogg

En vanlig dag i mitt liv

Kategori: Övrigt

Hejsan svejsan!!

Idag har jag haft en vanlig dag man har när det är varmt och sååå.. Jag vaknade som vanligt, gick och åt frukost. Sedan satt jag med datorn och försökte göra något, det slutade med att läsa en persons blogg. Sedan har mamma och pappa valt att vara ute och gå en sväng -De var ute mer än 2 timmar- och sedan ringde pappa och ville att vi (helst) kom ner till Hemköp så vi kunde köpa saker (Observera att han bara sa godis åt oss) och vi gick ner. Sedan åkte vi hem, jag fortsatte läsa på den här bloggen och så gick pappa och jag ner och köpte jordgubbar, ganska dyrt -En ask för 60kr- och gick hem! Så vi ska äta taco när föräldrarna är klara med det och sedan så blir det vaniljglass med jordgubbar till!! 
 
 
 
Förresten!! Det här med att observera, det är mest för kul men när vi var nere så sa han att han lurade dit oss för att..... Och sedan sa han inte why!!!! #ImNotSoCoolThatITryToBe LOL LoL #SydneyIsTheBestInThaWorld !!! Så BAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII♥
 
 
 
 
 
 
 
//Sydney
Kommentera inlägget här: