Sydneys blogg

Lördag

Kategori: Riddagbok

Hej!

Idag tänkte jag skriva om igår, då jag red för vikarie på ridskolan, så det blir nog roligt för er att läsa!

Först värme vi upp hästarna i skritt, jag red Bella. Hon var seg men snäll. När vi värmde upp hästarna i skritt så skulle vi ha händerna isär, vi skulle ha de låga, vi skulle ha dem höga och vi skulle ha de ihop. Allt gick bra, sedan tränade vi i trav med att ha händerna så och vi skulle sakta av till skritt, göra halt, skritta och trava igen o.s.v. Allt gick jättebra och vi gick in på volterna, i trav då. Vi skulle sakta av till skritt, göra halt och det på volten också. Efter det skulle vi galoppera, allt gick bra men när Bella kom nära någon annan saktade hon av till trav igen, det var inte kul. Sedan skulle vi trava och skritta av, och sedan var lektionen slut!
Tack för att ni läste och fråga gärna saker i kommentarerna! Jag svarar på de i ett annat inlägg, när jag har 10 frågor! (Om man frågar i kommentarerna får man ettt svar där, men jag gör ett inlägg med de om någon annan undrar :-D)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//Sydney

KOMMENTARER:

  • Anneli%25252525252525252525252520Blomgren säger:
    2017-04-30 | 16:58:57

    Hej du
    Har du något kort på Bella, det skulle vara roligt att se det.
    Kram på dig från mig

    Svar: Jag har inte det, men om jag kommer ihåg kan jag fota henne nästa gång jag rider henne :D
    //Sydney
    sydneyparo.blogg.se

  • Anneli%2525252525252525252525252520Blomgren säger:
    2017-05-01 | 21:17:17

    Ja det kan du göra, det skulle vara roligt att se hur hon ser ut. Kram på dig 💖

    Svar: Bara jag kommer ihåg det så ;)
    //Sydney
    sydneyparo.blogg.se

Kommentera inlägget här: