Sydneys blogg

Jag har hyrt häst!

Kategori: Riddagbok

Hej!

Som ni ser av vad inlägget heter så har jag ju hyrt häst idag! Jag fick hyra Rolo och det var jättekul! Jag red honom på hackamore, det är alltså ett bettlöst träns, använd google eller nåt för mer info. Och jag tränade på att sitta ner i galoppen och det gick bra, vi gjorde inte mycket mer men vid slutet av lektionen då jag hoppade av fick jag mig en liten puss av Rolo i ansiktet! Han var varm och han myste med mig en stund efter lektionen. Sedan skulle någon annan rida Rolo och vi åkte hem! Det var allt jag har gjort idag!!




Hejdå!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//Sydney

KOMMENTARER:

  • Carola säger:
    2017-04-17 | 00:34:11

    Så glad att du fick din favorit på hyrningen! ♥

    Svar: Det blev jag också!!
    //Sydney
    sydneyparo.blogg.se

Kommentera inlägget här: