Sydneys blogg

Hopplektion

Kategori: Riddagbok

Kära riddagbok! (Plus er läsare)

Idag hade jag hopplektion! Under lektionen skulle vi värma upp med halter coh igångsättningar, sedan skulle vi trava och skritta. Efter det galopperade jag på volten och sedan hoppade vi! Vi fick hoppa bana och vi provred hinder nummer 1 och nummer 3, det var kul, sedan var det dags att hoppa hela banan och det gick hur lätt som helst! Under avskrittningen fick jag veta att jag var godkänd för provet!!!!!!! Då blev jag glad och borstade av Rolo som jag red, och sedan åt jag mat.
 
Det var allt idag för riddagboken så vi ses imorn då jag kanske skriver om Vårstädningen (om jag hinner med et efter att vi städat, annars blir det på måndag :P)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//Sydney

KOMMENTARER:

  • Anneli%25252525252525252520Blomgren säger:
    2017-04-04 | 17:19:03

    Vad kul för dig att det går bra❤ 👍kram på dig

    Svar: Kram!
    sydneyparo.blogg.se

Kommentera inlägget här: