Sydneys blogg

Brännboll på idrotten

Kategori: Drakbergsskolan

Hej alla läsare:D!

Jag har blivit arg och ledsen över något som hände i skolan idag. Vi skulle ha idrott och köra brännboll ute, när det var min tur att slå bollen (med platt slagträ) så missade jag 3 gånger och stälde mig vid den kona som var närmst, när jag missade bollen sa någon/några "Kan du inte ens träffa bollen??!!" Det var första gången jag kört brännboll så jag började nästan gråta. Sedan så var jag med i andra laget och sen bytte vi igen, när vi bytte gjorde jag fel och missade en gång, då hjälpte min lärare mig och visade och då var dett jättenära att jag började gråta och det var för att en kille (Skriver ej namnet) sa att jag var typ sämst i världen. Då sa Raija till honom att han skulle försöka rida lika bra som jag (går i J-Vit) och då var han tyst sedan. Det är ju så att 2 tjejer som är tvillingar började i måndags de heter Elisa och Sara. En av de gjorde lite fel och missade och då sa ingen av de någonting. När jag var i innerlaget så skulle jag fånga bollen och jag var nära att ta den och sedan kom en kille och ställde sig ivägen så att jag missade bollen. Det var inte kul så jag blev lite sur men sa inget om det. Jag tänker ha det mysigt i häljen så bloggar inte alltid för som det står på min systers tröja:
Monday :.-(
Tuesday :-O
Wedsneday :-I
Thursday :-D
Friday ♥U♥
Saturday 8-D
Sunday :;-(
Jag vill ta det lugnt så vi ses när jag har tid typ om några dagar.
 
Hejdå!

//Sydney

KOMMENTARER:

  • Anneli Blomgren säger:
    2016-09-21 | 12:32:44

    Det var inte snällt gjort av dom som sa så åt dig.
    Kram

    Svar: Det är sant men publicerar ej namn
    sydneyparo.blogg.se

Kommentera inlägget här: