Sydneys blogg

Bloggshemat

Kategori: Övrigt

Hej alla!!

Jag brukar lägga inläggen på väntan ställa in tid och så för att hinna i tid så därför låter jag bli att blogga de dagar jag ej hinner. Det var det viktiga så jag kan tipsa er att testa egna hamburgare! Gör det godaste hemma, du kommer tycka det är supergott! Min mamma gör de oftast när vi gör hemma så jag kan inte receptet. Om hon kan så får hon skriva komentar så jag ser hur hon gör den goda HAMBURGAREN!!
 
 
Det var allt.
 
 

HEJDÅ!!!!

 
Skicka frågor till mig så kan jag sätta in en QA i ett senare inlägg!!
 
 
 
 
 
 
//Sydney

KOMMENTARER:

  • Carola säger:
    2016-11-14 | 17:42:02
    Bloggadress: http://dystopisk.blogg.se

    Egna hamburgare är superlätta att göra, bara krydda nötfärsen med de kryddor man vill ha, forma till burgare och sedan grilla eller steka. Sedan väljer man själv vad man vill ha på sin burgare. ♥

    Svar: Tack att du skrev det! Nu vet jag hur man gör :) ;)
    sydneyparo.blogg.se

  • Anneli säger:
    2016-11-15 | 12:53:04

    Jag håller med dig dom hemgjorda hamburgarna är godast
    Kram

    Svar: Ja det är ju så himla gott;)
    sydneyparo.blogg.se

Kommentera inlägget här: