Sydneys blogg

Hjälp vad tiden går snabbt!

Kategori: Övrigt

Hej!

Jag har märkt att tiden går typ snabbare för varje dag och det märks för om 2 dagar åker jag till ridläger och kommer lära mig massor av det men då får ni typ ett inlägg varje kväll för jag måste ju göra annat där också som att rykta och så... Men jag har en fråga till er: Vad skulle ni valt av att vara i stallet och om man har tur rida och bada om det är varmt, eller att åka till liseberg hela dagen typ? Jag kommer vara i stallet med min kompis Amanda... Men nog om det jag funderar på om jag ska skapa en ny kategori eller inte för isåfall ska den heta Ridläger. Men nu ska jag säga orden vi ses sen så HEJDÅ! Ps: Om ni vill veta var ridlägergrejerna hamnar om jag inte gör ny kategori blir det riddagbok. HEJDÅ!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//Sydney
Kommentera inlägget här: