Sydneys blogg

En gång för länge sedan... Del 7 Planen

Kategori: Serier

"Nu ska jag säga min plan. Det blir såhär Först ska vi vänta på att Star ringer." -pling- Star sa "Hon har ingen aning om detta." "Planen är såhär: Vi ska gräva en grop så ska vi lura henne på nått sätt så hon ramlar och sen tar vi henne i en bur så är det klart! Då vinner vi över henne och lurar henne TJOHO!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Missa inte nästa spännande del om ni vill veta hur det går med planen...
 

KOMMENTARER:

  • Anneli Blomgren säger:
    2015-02-04 | 08:10:42

    Det låter som en bra plan tycker jag.
    Ha det bra min "pussgurka" saknar dig.

    Svar: :-)
    sydneyparo.blogg.se

  • Anneli Blomgren säger:
    2015-02-06 | 06:55:29

    Låter som en bra plan, hoppas att det lyckas.
    Kram

    Svar: Det är inte säkert att de lyckas mer säger jag inte.
    sydneyparo.blogg.se

Kommentera inlägget här: